Participant constant în cadrul clasei 11 încă din sezonul 2016, ieşeanul Răzvan Nechifor a fost nevoit să schimbe materialul de concurs la sfârşitul sezonului 2019 în urma unei ieşiri în decor la Raliul Iaşului. A revenit în 2020 la start cu o maşină nouă, un Mitsubishi Lancer Evo 9, avându-l în dreapta sa pe acelaşi Levente Mag, cei doi formând un echipaj extrem de sudat.

Odată cu a doua parte a sezonului 2020, echipajului Răzvan Nechifor/Levente Mag s-a alăturat un partener serios, Grupul Leier, care doreşte să susţină performanţa celor doi în motorsport.

„Am descoperit în Grupul Leier acelaşi spirit competitiv pe care îl dobândesc şi eu atunci când sunt la volanul maşinii de raliu. Având aceleaşi dorinţe, sunt sigur că vom reuşi să ne îndeplinim tot ce ne propunem”

a declarat Răzvan Nechifor.

Cu un plan bine stabilit şi dorinţă mare de reuşită, Răzvan şi Levente aveau să privească foarte încrezători startul sezonul 2021, reuşind să aducă chiar şi nişte îmbunătăţiri Mitsubishi-ului Evo 9 pe plan tehnic, astfel încât cei doi să reuşească îndeplinirea acestor obiective.

„În perioada de pauză dintre sezoane, am reușit împreună cu partenerii mei să aducem materialului de concurs un update serios, care a însemnat trecerea la o cutie de viteze secvențială, îmbunătățirea sistemului de frânare, o suspensie nouă, o turbină pe rulmenți, un blocant, dar și un refresh total al mașinii.”

a adăugat Răzvan.

Sezonul a început pentru echipajul #53 la Winter Rally Covasna, cursa covăsneană fiind introdusă în acest sezon în calendarul CNRB, fiind una dintre cele 11 etape programate. Pornind din start cu gândul de a se obişnui cu noile update-uri aduse maşinii de concurs, Răzvan şi Levente au abordat cursa precaut, reuşind în final să obţină maximul de puncte aferent victoriei în cadrul clasei, concurenţii din faţă nefiind înscrişi cu licenţă anuală în Campionatul Naţional de Raliuri Betano 2021.

„Trebuie să recunosc că am avut emoții mari. Cu toate astea, am reușit să îmi mențin calmul și am parcurs kilometri importanți de acomodare cu varianta nouă a mașinii. Rezultatul a fost un bonus pentru noi, dar după cursă, am concluzionat că voi avea serios de muncă pentru a ține pasul cu mașina.”

a declarat ieşeanul.

După un prim raliu reuşit în etapa de debut a sezonului, cei doi priveau încrezători spre următoarea etapă, Tess Rally-powered by Pro-X, celebra cursă de la Braşov sărbătorind în acest an ediţia cu numărul 50, la start aflându-se şi campionii mondiali din WRC 2, Mads Ostberg şi Torstein Eriksen. Din păcate însă, planurile de acasă nu s-au potrivit cu cele din timpul raliului, astfel că Răzvan şi Levente au fost siliţi la un abandon tehnic pe chiar cea de-a doua specială a primei zile, pagubele fiind însemnate.

„Din păcate, pe PS2, motorul a explodat, fără a da nici un semn în prealabil. Am desfăcut mașina și am analizat, se pare că uneori și ghinionul face parte din joc. A fost un moment deosebit de dificil, atât moral cât și financiar. Însă, prin bunăvoința, implicarea și înțelegerea partenerului meu principal Leier cât și a celorlalți susținători ai mei, mașina va primi o inimă nouă în această săptămână și facem 110% posibil ca să putem fi prezenți la Odorhei, cursa de casă a lui Levente.”

ne-a mărturisit Răzvan.

Echipajul încearcă din răsputeri să refacă maşina de concurs pentru următoarea etapă, Raliul Perla Harghitei, acest lucru fiind posibil doar datorită partenerilor.

Mulţumesc partenerilor pentru tot sprijinul acordat şi pentru faptul că investesc în acest sport chiar şi în această perioadă economică atipică. Fără ei, nu cred că am fi avut vreo şansă de-a fi prezenţi la Raliul Harghitei”

a încheiat Răzvan.